Mörkhårig

Jag klipper mig var tionde vecka så jag borde inte bli förvånad. 
 
Ändå känns det kul att jag är blond fram och mörkhårig i nacken. 
 
Jag har fått ett godnatt-örtte av mina danska vänner. Det ser ut att vara renfana i och maken säger att det är giftigt. Det är det också i stora mängder, men en kopp varje kväll ska jag nog klara av. 
 
Ur dagboken 930328: Igår var jag och pappa och körde bil. Det gick dåligt. Sen cyklade jag och Marit till Grådö. -Vad fan håller ni på med? -Vi grillar pinnbröd. 
 
(Jag vet inte vem som grillade pinnbröd, men det låter lite brutalt...)

Kommentarer
Postat av: znogge

Spännande men då är det kanske säkrast att hålla sig till en kopp ;-)

Svar: Ja, en kopp varje kväll på vardagar tar jag nu. Jag har testat kokainte och det känns värre... ;-)
Ylva

2023-03-28 @ 21:40:27
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och lite överallt

Låter konstigt att det är giftigt, men å andra sidan kanske vi får i oss mer gift än vi vet om ändå.
Är det tillåtet att sälja i Sverige också?
Ha det fint!

Svar: Man måste få i sig stora mängder och ofta för att det ska vara giftigt så det är nog ingen fara. Däremot är jag osäker på om det är tillåtet i Sverige, för de har ju lite andra regler i Danmark. Ha det bra!
Ylva

2023-03-29 @ 11:15:15
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0