Om att äta gott

Jag är lite ledsen att jag inte är på väg till Finland nu för vid den här tiden på året brukar jag åka litteraturkryssning. I år blir det inte av eftersom färjan inte längre går till Åbo (mest synd om Åboborna) utan bara till Helsingfors och då tar det längre tid och jag kan inte ta ledigt så länge. 
 
Så här kan det se ut när jag ger mig på dessertbordet på färjan. 
 
Ur dagboken 930323: Ingegerd dog i lördags. Det är hemskt och det känns konstigt. Hon var sjuk men det kom ändå plötsligt. Hon dog i sömnen och det var ingen där. 
 
(Det var en vän till familjen som dog.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Det dessertbordet hade jag inte tackat nej till! Så mycket gott :D

Svar: Det gäller att planera sin middag så att man orkar med minst en av varje på dessertbordet. :-)
Ylva

2023-03-23 @ 20:45:43
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0