Klämdag

Idag var vi inte många på skolan. 
 
Jag har ju glömt berätta! För någon vecka sedan fick vi in en hare på biblioteket! Min kollega hade ställt upp en dörr och råkade skrämma den när hon städade utanför och så sprang den in och genom hela biblioteket. Det tog tid för den att hitta ut igen fast vi försökte få den att springa åt rätt håll. 
 
Jag dricker inte kaffe men många i personalen gör det och nu har de fått in ett stort förråd som bör räcka resten av terminen...
 
Däremot dricker jag te och passade på att köpa både påsk- och julte när Önskabutiken hade utförsäljning idag på grund av flytt. Julteet sparar jag till jul men påskteet kan jag dricka när som helst, för det är rabarber och grädde. 
 
Ur dagboken 930519: Jag har ägnat stor del av dagen åt att laga biff stroganoff. Den blev god. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0