Lidl

Idag var det ovanligt spännande på Lidl! (Ja, jag är lättroad). 
 
På köttavdelningen säljs det vegetable nuggets och mozzarella sticks. 
 
Jag köpte en studentklänning. Inte för att jag har någon särskild student att fira men vi ska släppa ut ett par hundra studenter på skolan. 
 
Tyvärr fanns inte dessa i min storlek, det hade varit perfekt annars för mig som har får och höns. Jo, jag har hört att det blivit modernt med body igen...
 
Det var nära att jag köpte en badabulle, sheep projection nightlight. Jag förstår den inte riktigt men jag tror att den kan projicera får i taket. 
 
Jag betalade med en femhundralapp som jag fått av min danska kompis när jag köpte konsertbiljetter åt henne. De får bra växelkurs så hon har alltid svenska kontanter. Tyvärr var sedlarna slut på Lidl så jag fick 75 kronor i femkronor tillbaka! 

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag måste fråga, de där femmorna ser gamla ut. Är det bara bilden som gör det? Annars har du nog blivit lurad.

Svar: De ser helt nya ut och idag gjorde jag mig av med dem på apoteket där apotekaren blev glad över att få växel.
Ylva

2023-05-29 @ 06:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0