Ny cykelväg och annat

Igår hade vi en dramatisk himmel på kvällen. 
 
 
De här tanterna var så söta så att jag cyklade runt dem utan att säga något när de stod med varsin rullator mitt i vägarbetet. 
 
Det ser inte så välkomnande ut med genvägen till padelhallen. 
 
Bredvid ligger pulkabacken där jag och väninnan åkte en gång och tänkte att ingen såg oss, men då kom det såklart en massa padelspelare. 
 
På Dollarstore hittade jag verktyg om man vill skära fruks...
 
Jag invigde en cykelbana som inte är riktigt färdig. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Grattis till att vara först på plats på den nya cykelvägen, eller i alla fall delar av den!

Svar: Tack, det är en ära! Mamma lade ut ett inlägg i en Facebookgrupp om Hedemora att hon hade upptäckt den nya Stadssjön med spång runt innan den var invigd. ;-)
Ylva

2023-05-05 @ 21:37:53
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Härliga färger på himlen :)

Här hemma kan jag ställa klockan efter två damer som möts upp kl 13 varje dag utanför mitt hus, för att ta en gemensam promenad med rullatorerna:)

Svar: Visst är det! Haha, det kanske var dem du inte ville störa när de spärrade vägen i corona, två meter ifrån varandra.
Ylva

2023-05-06 @ 11:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0