Om frihet

Jag pratade med min danska kompis om att jag tycker att det är så konstigt med Christiania. Det är synd att de alternativa människorna ofta väljer att vara veganer (borde förbjudas, nej, jag skojar) och hålla på med hasch. Om de vill vara sunda och friska får jag inte ihop det.
 
Som tur är har jag stor frihet och tycker om att vara ofixad, lyssna på hög musik (dåligt för mina redan halvdöva öron) och äta socker (dåligt för min vikt) och det får jag. 
 
Idag hade jag mitt nya loppisfynd som är en tunn vit topp, vårigt och skönt! 
 
Jag tog min solenergi och cyklade 1,5 mil. En ny upptäckt är denna gamla skogsväg i ett vitsippshav. Tyvärr är jag allergisk mot hassel men den har blommat över. 
 
Jag tror inte att hästar äter vitsippor, i alla fall fanns det mycket vitsippor i dennas hage. 
 
Det syns inte på bild men här är en fantastisk backe som tar fem minuter att rulla ned för. Det är så brant så att jag bromsar lite ibland. Vilken tur att jag hittat en motionsform jag gillar och att det är gratis! Vår och sommar är det lätt att känna sig fri! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0