Jönköpingsresa

Nu har jag varit i Jönköping på inflyttningsfest hos en kompis som flyttat hem till sin pojkvän. Hon har provbott där under pandemin och nu har hon sagt upp sin lägenhet i Ljungby och blir heltidsjönköpingsbo. Det var mysigt att få se deras gemensamma hem. 
 
Jag fick bo i ett tonårsflickrum. Han har sina två döttrar varannan vecka. 
 
Jag gjorde en fågelskådning i ett äppelträd fullt med sidensvansar. 
 
Innan jag och en annan kompis härifrån åkte hem gick vi till Frimans som har otroligt många goda bakverk. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ett konditori helt i min smak!

Svar: Ja, det skulle du gilla! Jag skulle behöva hälsa på min kompis i en månad för att hinna prova alla kakor!
Ylva

2023-11-26 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0