Kulturkullan

Vecka 45
 
* Läser: Verity av Colleen Hoover. Jag tycker om Hoovers spännande böcker och även denna är snabbläst om en författare som varit med om en olycka och vill ha någon som kan hjälpa till att avsluta hennes populära serie. 
 
Verity (häftad)
Verity - Colleen Hoover - Häftad (9781408726600) | Bokus
 
* Lyssnar på: Kim Larsen på Tidal. Eftersom jag har varit i Köpenhamn vill jag lyssna på danska och det är lättare att förstå danskar när de sjunger än när de pratar... 
 
* Veckans klipp: elefantmamma kan inte väcka sin unge
Mother elephant can't wake baby sound asleep, asks keepers for help - YouTube
 
* Veckans händelse: I kroppen min, teater på Grand i Ljungby på lördag kl.19.
Ljungby kommun

Kommentarer
Postat av: Znogge

En nyförfattare för mig så tack för tipset.
Jag tycker att danska är relativt lätt att förstå men räkneorden lär jag mig aldrig...

Svar: Jag tycker att du ska börja med "Det slutar med oss" som är hennes bästa enligt mig, om du vill läsa romance. Räkneorden är helt hopplösa...
Ylva

2023-11-06 @ 21:58:07
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0