Om prickar på kroppen

Jag trodde att de hade tagit bort baracken med coronamottagningen. 
 
Nu är den infektionsmottagning och det kan ju vara bra om man kan slippa få in smitta på lasarettet. 
 
Ska du slänga av dig kläderna för en indier? undrade maken när jag sa att jag bokat tid för att kolla upp alla mina prickar och skulle träffa en indisk läkare. 
 
Det hade jag tänkt men det ville inte läkaren på vårdcentralen vara med om så han sa "snäll prick, snäll prick, jättesnäll prick" när jag började visa upp alla prickar på olika ställen. Jag tycker om att matcha saker och blev glad när jag såg att min näsduk matchar klänning, tights och gummistövlar. 
 
På jobbet matchade mina kängor kontorsstolen. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt att det var snälla prickar bara.
Perfekt matchat där ja👍🏻

Svar: Ja, väldigt skönt! Jag tänkte att jag skulle kolla upp dem, för jag har aldrig gjort det och jag har några som jag tänkte kunde vara elaka.
Ylva

2023-11-07 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0