Promenad

Idag var det lite sol så jag tog en långpromenad; 7,5 km på en och en halv timme. 
 
Ett stängsel som matchar löven vid Druidgården. 
 
Rolig utsmyckning av daglig verksamhet som alltid gör färgglada saker. 
 
Jag träffade en gullig katt som var nyfiken och ville bli klappad. 
 
Vattnet står högt i ån och vid min badplats där jag brukar ligga och sola under trädet. 
 
Ur dagboken 931111: Idag har det varit en fantastisk dag ur Markussynpunkt. Om jag tar det lite lugnt har jag åtminstone en väldigt rolig kompis. Han kom fram till mig (!) och frågade vad jag ville ha för Depechelåtar. Sen satt jag nästan bredvid honom på fredsmötet. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken härlig promenad. Här blev det motsvarande sträcka. Vilken fin katt!

Svar: Ja, man får verkligen passa på när det inte är helt grått! Ni går ju långt hela tiden och ännu längre om det är soligt. Jag gillar randiga katter.
Ylva

2023-11-11 @ 17:42:37
Postat av: Nillan på nätet

Färgglada saker på rätt plats :) (inte disktrasor..;)

Svar: Haha, nej disktrasor borde lugna ned sig lite och inte vara så färgglada. ;-)
Ylva

2023-11-12 @ 20:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0