Rosa himmel

Idag hade vi en fantastisk solnedgång här för ovanlighetens skull!
 
Så här såg det ut när jag kom hem från jobbet. 
 
Jag köpte ett par friluftsbyxor på ICA för halva priset och tycker att 249 kronor är billigt. En kompis som varit på Ullared har köpt en fodrad regnrock till mig så nu ska jag väl klara av höstregnen bättre. (Jag brukar ju säga att jag inte behöver några nya kläder, men ibland gör jag det.) När jag såg en kompis som hade en sådan här regnrock och hon sa att den var en Ullared vlle jag också ha en. Osponsrat inlägg.

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så vacker bild!
Jag har en fodrad regnrock och det är ett av mina bästa plagg. Hoppas du blir nöjd med din!

Svar: Tack, det var otroligt vackert igår kväll! Ja, jag tror att den kommer att bli användbar för regna ska det tydligen göra här.
Ylva

2023-11-21 @ 21:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0