Växjötripp

Idag hade jag kompledigt eftersom jag jobbade på Öppet hus igår och då passade jag på att ta en tur till Växjö med en kompis. 
 
Vi började med fika som blev frukost för mig på Café Fontaine. 
 
Innan vi åkte hem fikade vi en gång till på mysiga Skåres och träffade en kompis som bor i Växjö.
 
Vi gick mest upp och ner för Storgatan och tydligen lite hit och dit... Det enda jag planerat att köpa var kroppsskrubb på Normal och det gjorde jag (och lite andra krämer), men det är kul att bara gå och titta i affärer på kläder och annat. 

Kommentarer
Postat av: Nillan på nätet

Shoppa och fika, härligt !!

Svar: Inte så mycket shopping för jag behöver inte så mycket, men fika behöver jag. ;-)
Ylva

2023-11-10 @ 21:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0