På stan

Idag gick jag en rejäl runda på stan igen med min danska kompis fast det inte ens är en vecka sedan sist! Först fikade vi och sedan gick vi i affärer och var ute i drygt tre timmar! Jag skulle inte handla något men köpte en klänning för femtio kronor på Röda korset Kupan (den kommer jag att visa upp senare när min kompis sytt fast en lös tråd). Det är kul att bara gå runt och titta och uppmuntra andra att shoppa. 
 
Vi hittade en stilig chokladtomte (men köpte inte) på Living Decor.
 
Jag tycker att det är fint med knut- och runda kuddar men vet inte vad man ska ha dem till. Också på Living Decor. 
 
Kulful tröja på Röda korset. 
 
Ur dagboken 931020: Pappa var imponerad av min lunch; två mazariner och två chokladbiskvier. 

Kommentarer
Postat av: B.B

Vad mysigt att gå att shoppa hemma i Ljungby 😀 det gör man aldrig, flänger bara runt och gör nödvändiga ärenden 😞

Svar: Nej, inte går jag omkring ensam i flera timmar på stan i alla fall, men när man ser det utifrån finns det en hel del kul att titta på. :-)
Ylva

2023-10-21 @ 08:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0