ABBA - The Movie

Ikväll drog jag med en kompis på ABBA - The Movie, ett fanevent på bio. 
 
Vi var nästan ensamma på bion så vi fick sjunga högt! Filmen är från 1977 och restaurerad och det är kul med alla 70-talskläder och -frisyrer. 
 
Man får inte filma under filmen men på slutet var det karaoke så jag var lite busig. Inte värt 195 kronor egentligen för det var ju nästan en vanlig film, men vi hade kul. 
 
Ur dagboken 930919: Vi satt och tittade på Mr Bean och drack Bailey´s, Grand Marnier och Malibu. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Oj, det var inte helt billigt men Abba är alltid Abba :D

Svar: Vi ska kompensera det med en hundrakronorskonsert på lördag. ;-) Jag minns det som töntigt att gilla ABBA när jag var ung, men nu är det okej.
Ylva

2023-09-19 @ 21:28:31
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Lena i Wales och lite överallt

Huvudsaken är att ni hade kul!
Roligt att få klämma i.
Ha det bra!

Svar: Ja, precis! Jag sa till min kompis att hon inte ska jämföra sina ABBA-events för hon var i London på ABBAtarkonsert som var fantastisk. Men vi hade kul igår också. Vi har även varit på Mamma Miashowen på Liseberg. Ha det fint!
Ylva

2023-09-20 @ 15:08:43
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0