Kulturkullan

Vecka 36
 
* Läser: Dina perfekta sidor av Colleen Hoover. Jag tycker om Hoovers lättlästa kärleksromaner och det här är den sista jag har kvar som finns på svenska än så länge. 
 
Dina perfekta sidor
Dina perfekta sidor - Colleen Hoover - danskt band (9789189589452) | Adlibris Bokhandel
 
* Lyssnar på: Spring baby spring med Thomas Stenström på Tidal. Album från 2021. Jag tyckte så mycket om konserten i lördags så jag vill stanna kvar i känslan ett tag till. 
 
* Veckans klipp: fågelunge går fram mot en leopard
Innocent Baby Bird Walks up to Leopard - Crazy Ending - YouTube
 
* Veckans händelse: Motorträff i Åminne på tisdag kl.18-20. 
Motorträff - Åminne Bruk (aminnebruk.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0