Om Google maps

Jag har tydligen tagit som min uppgift att dokumentera platser på Google maps. 
 
Nu har jag över 50 miljoner visningar där!
 
Vad får man för det? Det vet jag inte riktigt, mest äran att bli visad på Google. Jag tycker att det är kul att lägga upp foton, men det har blivit svårare när man inte längre kan lägga upp vad som helst utan mest företag. Därav flera bilder från Bolmen Hamn, som finns på maps, men inte bara sjön Bolmen. 
 
Ur dagboken 930914: När vi kom tillbaka till skolan hörde jag att Markus Persson erbjöd Tina att gå på hans kemi. Han är så söt. Honom ska jag bli kär i. 
 
(Så det var så det började. Okej, nu kommer dagboken framöver att handla en del om Markus och de andra killarna i naturtrean.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det var minst sagt imponerande många visningar det! En applåd får du från mig här :D

Svar: Tack! Jag är faktiskt själv imponerad. ;-) Det är lite irriterande att jag inte har fått samma snurr på bloggen men jag fortsätter att göra inlägg på olika ställen så länge det är roligt.
Ylva

2023-09-14 @ 17:38:56
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Lokal guide, jo jag tackar jag :)

Svar: Det är ironiskt att jag är lokal guide som går vilse överallt... ;-)
Ylva

2023-09-14 @ 18:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0