Yfronten äter

Nu ska jag göra reklam för min Facebooksida Yfronten äter. Jag blev trött på meningslösa inlägg om "en god kopp te" till exempel men kom på att jag kunde göra en grej av det. Jag kan inte laga mat men jag är bra på att äta och mycket av mina aktiviteter handlar om att äta fett och socker så då gjorde jag ett Facebookkonto om det. 
https://www.facebook.com/yfronten
 
I lördags åt jag pommes med en daiquiri till, det var konstigt. Daiqurin var tyvärr inte så god för de tog slush och hällde i rom fast man egentligen ska ha frysta jordgubbar. 
 
Jag får låta pappa gästspela på bloggen. Idag fick jag ett SMS från Dolomiterna där han är nu: Gubbfronten äter. Stor bananasplit fast otäckt vin. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Lite udda kombinationer men varför inte :D

Svar: Ingen av kombinationerna var väl egentligen särskilt lyckad men vill jag ha en drink köper jag en oavsett vad jag ska äta. Din kommentar kom åtta gånger av någon anledning. Tack för att du är envis!
Ylva

2023-09-04 @ 21:29:29
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0